wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę PHU NESTER ERNEST WASILEWSKI z siedzibą w 15-694 Fasty, ul. Osiedlowa 50. NIP: 846 153 95 11, Regon: 200715827.

Kontakt:
sklep@nevico.pl
biuro@nevico.pl
tel: 531-765-299

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy nevico.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.nevico.pl i https://www.waucie.pl/.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe (jeśli jest inaczej w opisie będzie informacja o tym), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę z VAT.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (InPost i PocztaPolska). Kupujący obciążany jest kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy. 

6. Możliwe są następujące formy płatności:

 - przelew bezpośrednio na konto bankowe. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.

 - za pobraniem - za towar płaci się gotówką przy odbiorze towaru od kuriera

 - natychmiastowy przelew BLIK na numer telefonu: 531 765 299

 - poprzez system szybkich płatności - Przelewy24
 
 - gotówką - przy odbiorze osobistym towaru.

7. Przy niektórych towarach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia. Jeśli brak jest informacji zamówienia złożone od poniedziałku do piątku i opłacone do godziny 12 wyjeżdżają tego samego dnia. Czas dostawy przesyłki przez firmy kurierskie wynosi do 48godzin (ale w większości przypadków pierwsza próba dostarczenia jest już w kolejnym dniu). PHU Nester nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmy zewnętrzne z umów obsługi przewozowej.

8. Sprzedawane produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją. 
Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura). W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
Zwrotu należy dokonać na adres: PHU NESTER Ernest Wasilewski, Pogodna 63/1, 15-365 Białystok.

 9. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, należy powiadomić nas o tym fakcie niezwłocznie poprzez email (biuro@waucie.pl) i dostarczyć kupiony przedmiot do siedziby firmy. 
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od terminu przyjęcia reklamacji. Sprzedający może uznać, odrzucić lub częściowo uznać zasadność reklamacji. W przypadku gdy udzielenie odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni roboczych jest niemożliwe Sprzedający informuje Reklamującego w ciągu 14 dni roboczych od terminu przyjęcia reklamacji o niemożności odpowiedzi na reklamację w tym terminie, podając przyczynę zwłoki oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi na reklamację, który nie może przekroczyć 30 dni roboczych od dnia przyjęcia reklamacji. Za termin odpowiedzi na reklamację uznaje się dzień wysłania odpowiedzi przez Sprzedawcę. W przypadku uznania lub częściowego uznania zasadności reklamacji Sprzedający zobowiązany jest do naprawy lub wymiany produktu i dostarczenia go na własny koszt Reklamującemu. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Sprzedającego jest on zobowiązany do wypłaty należnej kwoty Reklamującemu lub zaliczenia jej na poczet przyszłych zobowiązań Reklamującego. W przypadku odrzucenia zasadności reklamacji przez Sprzedawcę Reklamujący może w ciągu 30 dni od terminu odpowiedzi na reklamację odebrać reklamowany produkt z siedziby Sprzedawcy. Sprzedający w okresie 30 dni od terminu odpowiedzi na reklamację zobowiązany jest na życzenie Reklamującego wysłać mu reklamowany produkt na koszt Reklamującego. W przypadku nieodebrania reklamowanego produktu w wyznaczonym terminie Producent złomuje reklamowany produkt. Reklamującemu przysługuje prawo do odwołania się od decyzji Producenta w terminie 14 dni roboczych od dnia doręczenia pisma z odpowiedzią na reklamację. Po upływie tego terminu odwołanie zostaje odrzucone. Kwestie sporne rozstrzygać będzie Sąd właściwy ze względu na siedzibę Producenta.

10. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 Klient ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość. 
Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 21 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub chociaż email z taką chęcią. Klient zwraca towar do Sklepu (pod adres: PHU Nester, Pogodna 63/1, 15-365 Białystok) w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Sklep zwraca Klientowi pełną zapłaconą kwotę w ciągu 14dni (chyba że nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania) - w takim przypadku zwracana kwota może zostać pomniejszona o te zużycie. Klient wskazuje numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku niewysłania zwrotu w określonym czasie zwrot może zostać nieprzyjęty. 

11. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Administratorem danych osobowych jest PHU NESTER Ernest Wasilewski z siedzibą Osiedlowa 50, 15-694 Fasty. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia. nevico.pl, PHU Nester nie przetwarza, nie przekazuje, żadnych danych teleadresowych innym podmiotom gospodarczym w celach reklamowo-promocyjnych.

12. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu. Wszelkie materiały graficzne są chronione prawem autorskim.

13. Regulamin obowiązuje od dnia 14 luty 2023 roku.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

14. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

15. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie waucie.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu